Andrea heeft voor mij een heel mooi en super passend logo ontworpen. De manier waarop ze te werk gaat, het geduld die ze heeft en hoe ze heeft geluisterd naar mijn wensen vond ik heel prettig. Door het hele proces hiervan is ook mijn eigen visie en doelgroep een stuk duidelijker geworden, wat ik echt zie als een hele fijne bonus. Ik raad Feringa Design dan ook absoluut aan, want ik ben heel erg blij en tevreden met mijn logo!